Alpha Protocol: Review

Alle! Je kunt al in de reacties schrijven, zoiets als “Nou, eindelijk” of “Echt, ik dacht dat er geen zal zijn”. Ja, een recensie Alfa -protocol in tekstuele vorm een ​​beetje ondersteund. Laat het spel zo diep en divers. De auteur, zeggen ze, brak zijn been in al deze dialogen en eindes. Of een enorme emotionele last van teleurstelling kan als reden worden genoemd. Hij viel op de arme arme man en verpletterde hem, verwachtte dit niet van spionage -avonturen … het belangrijkste is dat niet denkt dat het warme seizoen de schuld is en de gerelateerde geneugten. Stopgame -team.RU werkt zeven dagen per week, vakantie en vakanties. Een klein geheim van vertraging Alfa -protocol Je leert aan het einde van het artikel, en nu – over het spel.https://seven-casino.be/

Als je al een video -recensie hebt bekeken Stepan Chechulina, Dat Waarom lees je dit? Geweldig, blij voor je. Ik zal iedereen uitleggen wat het is. Alfa -protocol, Hoe heb je gemakkelijk van haar kaart op de site geleerd, is gemaakt door het bedrijf Obsidiaan. Naast de brutale naam heeft het kantoor een team van ontwikkelaars uit de legendarische Zwart eiland En in feite directe betrokkenheid bij de projecten van de Fallout -serie. FERGYUS URGHART Zelfs gevestigd in de stad van een hub – dit is hoe cool en invloedrijk het is. Aan de andere kant, ondanks dit verwijderbare team, Obsidiaan Alleen was bezig met de ontwikkeling van de voortzetting van rolprojecten. Jaren later is het duidelijk dat Neverwinter Nights 2 dieper, beter en spannender is dan het eerste deel, en Knights of the Old Republic 2 is een hoofd hoger dan het origineel van het origineel van Bioware In het plotplan. Na de release schreef de gemiddelde speler echter meestal op het volgende forum, zoiets als: “Hoe je dit speelt, G?”, En toen met een licht hart verwijderde hij de schepping Obsidiaan Van de computer. Met Neverwinter Nights 2 had ik zo’n verhaal.

Ik hoop dat het uit deze lange paragraaf duidelijk is dat de ontwikkelaars coole jongens zonder maat zijn, maar beroemd zijn om het feit dat er in hun projecten altijd iets mis is. En een getrimde plot, zoals in Kotor 2, is nog steeds kleine dingen. Hoe interessanter was Alfa -protocol, Dit is tenslotte al geen voortzetting, maar een volle, gescheiden en onafhankelijke game. Welnu, de oproep om te wachten op de piep en geïnteresseerd te zijn in de ganzen in de brand die enorm intrigeerde. 57 seconden van de trailer. Als iemand het zich niet herinnert.

Spionnen, ruzie!

Misschien zal ik je niet in detail vertellen over de details van de plot. We kunnen korte informatie over militaire spionage omzeilen. De hoofdpersoon om Michael te bellen, hij is een nieuwkomer in het bureau “Alfa Protocol”. Super -seconde spionageszaken ter wereld vinden plaats, maar in de schijnwerpers Om de een of andere reden Om voor de hand liggende redenen zijn wij het die. Het volgende is een banaal verhaal over verraad en een afrekening van een eerlijke naam. In het openbare plan Alfa -protocol Niet aangename met verrassingen – ja, het bezoek is aan de basis van wat te doen.

Het is echter grappig dat de ontwikkeling van gebeurtenissen en deelname aan dit proces niet bezocht kan worden genoemd. Iedereen weet waarschijnlijk die dialogen binnen Alfa -protocol gerangschikt op de manier van massa -effect. Er zijn geen duidelijke zinnen – alleen de algemene essentie in één woord. Het is grappig, maar in de ik werd deze functie slecht gerealiseerd, hoewel ze tijdens de ontwikkeling van het revolutionisme niet schreeuwden, maar schreeuwden ze gewoon doordringend, als duizend koninginnen van cycli. Er zijn slechts twee verschillen met massa -effect. Eerste – dialogen zijn vertakking (dit is zeker een injectie mij). Dezelfde actie kan leiden tot verschillende gevolgen. Bovendien, zonder tijdsbeperkingen – zal wat in het begin werd gezegd gemakkelijk zijwaarts (of vat) aan het einde uitkomen. Het tegenovergestelde is waar-als de bewaker in het gezicht van de bewaker is die hij niet leuk zal vinden om religieuze redenen, dan zal hij een vergiet van de held maken;De informant zal u niet iets interessants vertellen;En een personage, dat uit deze actie kan worden gespaard en uit deze actie kan worden gehaald, blijven veel winst met een koud lijk om de uitgestrektheid van het volgende “hete” land te bevruchten.

Over de belangrijkste functie Alfa -protocol Je kunt lange tijd spreken, althans om blauw te worden. Dialoogtakken en invloed op de plot zijn wat Fallout to the Immortal heeft gemaakt. Iets wat ik niet tientallen wil ontrafelen in gevallen van oorzaken-consequenties die een gevoel van betrokkenheid creëren, enzovoort,. Spelen, voelen. Het spionagethema is niet erg dicht bij mij, dus laten we verder gaan met minder schijnbaar moeilijke dingen: van plots – tot post -shooters, omgeving en alles.

Spies, Pysch!

Over het algemeen wil ik het resultaat vreselijk niet in het begin dumpen. Of conclusie in het voorwoord van het artikel. Het blijkt ongegrond en dom – vooral als de tekst groot is. De auteur zei alles wat hij wilde in twee lijnen, en de rest was een lege aanhangsel. Dit artikel is klein, zo trieste dingen die ik tegelijk zal spreken en zonder of orly ontwerpen, vrolijk tevreden met sarcasme.

Alfa -protocol Het ziet er slecht uit. Iedereen heeft het over ellendige animatie en schrijft überhaupt. Het was zelfs geweldig voor mij dat westerse critici van The Febreible zoiets vonden? Misschien overdrijven? Het bleek nee. En goed, het zou gewoon onhandig zijn dat verschillende in de ogen klommen. Dus ze gooien eigenlijk! Hoe zou je het niet kunnen opmerken bij het ontwikkelen dat het personage van links naar rechts trekt? Klik op S+D, en vervolgens snel A+W. De hoofdpersoon herinnert zich vreugdevol aan de fallout en herhaalt de legendarische bug – daar, als je op de run bent, klik je meerdere keren met de muis aan de andere kant, de held in de lucht, met zijn benen opgeheven, rolt rond de as en beweegt dan verder. IN Alfa -protocol Er is een hele vervoer van zulke irritante boeven. Nee, de compositie is heel met twee locomotieven.

Het is triest dat de tekortkomingen niet alleen in animatie zijn. Als je een prachtige reis door de plot teruggooit, zich afspeelt en beïnvloedt, dan blijft een zeer zwak project in handen. Uiterlijk niet erg indrukwekkend. Locaties – zoals een tweeling.

Delo van vaardigheden – een voortdurende fout in het ontwerp. Waarom pomp de hand -tot -hand gevecht als de slagen altijd hetzelfde zijn, en in de zak een snelle fire machine ligt, waarmee u het grondgebied in honderd (vijfhonderd) keer sneller kunt reinigen? En over het algemeen gebeurt het vaak dat de bril die gedood is om te pompen niet nuttig zijn … of nutteloos worden. De meeste niveaus zijn bijvoorbeeld zodanig dat er niets met pistolen te maken heeft. (Nou ja, ik hopelijk, in de hoop op onwetendheid voor een coole stealth, koos voor alleen pistolen en een man -gemaakte. Alles ging gemakkelijk en zonder problemen was de headshot goed opgevoerd. – Ca. ED.) De operatie met het meest louche aanvalsgeweer zal een pitch -hel regelen, terwijl Bond munitie in de lucht zal verspillen.

Eindelijk in verbijstering komt de wenkbrauw van alle soorten geheimzinnige acties op. Dit is stealth -explosie, zoals ze in het westen zeggen. En nog meer over spionnen-much dichter bij het genre? Over het algemeen zijn de dingen hier met stille passage precies hetzelfde als met verschillende soorten wapens. Als je een steile machine hebt, is het sneller en gemakkelijker om iedereen te doden. En op het resultaat is dit niet bijzonder van invloed.

En ik zal me ook het hacksysteem herinneren dat amusant met de consoles migreerde. Ze zien er zo uit. We naderen de computer, een veld met tekens verschijnt op het scherm. Sommigen van hen veranderen constant, maar twee sequenties blijven altijd op hun plaats. Dit zijn onze codes. Om een ​​computer te hacken, moeten we hetzelfde segment precies naar de juiste plaats in het veld brengen. Niets ingewikkeld, zoals een andere arcade -puzzel. Maar codes – twee. Links verplaatst het toetsenbord, er is geen probleem mee. Maar de juiste is uitsluitend met een muis en extreem langzaam. U kunt geen gevoeligheid configureren. En als de code te laag is, kunt u opnieuw beginnen met hacken – u hebt gewoon geen tijd. Het is gemakkelijker met deuren: daar moet je het evenwicht weerstaan, de tong naar het gewenste niveau brengen. Op de gamepad is dit waarschijnlijk moeilijk. Maar zet een muis op de juiste plaats voor de microseconden, ik heb minstens vijftien jaar oud kunnen. Spelers op pc zijn supergpions, niet anders. Bovendien, de beste van hen.

Ik beloofde aan het einde om te zeggen waarom de recensie Alfa -protocol Hij bleef hangen. Er zijn redenen. Filosofie en zo. Over filosofie zullen we met je praten. In de herfst. Volg het nieuws. En de Pathos ellipsis ..

Nou, een Alfa -protocol, Zoals je kunt zien, kreeg ik “lovenswaardig”. Voor de plot-dialy-opties, maar ik vond het niet echt leuk om het te spelen, eerlijk gezegd.

Voordelen: niet -lineariteit in dialoogvensters en gebeurtenissen;veel manieren om de wereld om hem heen te beïnvloeden;Ongewone setting.
Nadelen: eiken plot;Curve van de camera;bugs;fouten;niet succesvol niveau ontwerp;Kartonnen helden.

Diensten